Zajęcia dodatkowe ARCHIWUM

ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 21.05.2020r.

Witajcie dzieciaczki dzisiaj kolejne zabawy logopedyczne. Zapraszam serdecznie.

  1. Piłeczka do zabawy

Prosimy dziecko, by przetransportowało piłeczkę pingpongową z jednego miejsca na drugie, wyłącznie za pomocą oddechu (dmuchając i nadając piłce kierunek) np.

  • od kanapy do fotela,
  • najdalej jak umiesz (i mierzycie miarką),
  • żeby przeleciała przez próg, · do schodów,
  • na koniec dywanu itd.

Mecz Na prostej powierzchni np. ławie w pokoju, na stole kładziemy piłeczkę. Rodzice z jednej strony ławy, dziecko na przeciwległym boku. Każde z nas ma za zadanie tak dmuchać w piłeczkę, żeby strzelić gola przeciwnikowi. Możemy też zrobić mniejsze boisko. Wystarczy narysować na białej kartce A4 dwie bramki oraz połowę boiska i zabawa może się zacząć.

      2. Ćwiczenia aparatu artykulacyjnego.

  • Nad kwiatami fruwają motyle – język wykonuje ruchy pionowe przy szeroko otworzonych ustach.
  • Dookoła kwiatów fruwają pszczoły – oblizywanie warg.
  • Muchy latają zygzakiem – język od kącika do kącika.
  • Biedronka ma kropki – „stawianie kropek” językiem na podniebieniu.
  • Ślimak wychodzi z muszli – język przeciska się między zębami.
  • Ślimak zsuwa się po listku – język „ślizga się” po podniebieniu

       3. Ćwiczenia artykulacyjne.

Odgłosy przyrody przeplatają się z odgłosami cywilizacji:

  • szszsz – szumią drzewa.
  • Żżż… – przelatuje samolot.
  • bzy, bzy. – brzęczą pszczoły.
  • Cyk, cyk – cyka świerszczyk.
  • cz.. cz… cz – obok łąki przejeżdża pociąg.                                                                                                                                                                                                                                                        4.Papuga:

Rodzice poproście dziecko, aby wyraźnie powtarzało za Wami poszczególne sylaby. Łatwiej zachęcimy pociechę do papugowania jeśli pobawimy się w przedrzeźnianie lub staniemy przed lustrem.

  • AR, AR, AR · ER, ER, ER · OR, OR, OR · DRA, DRO, DRE · TRA, TRO, TRE · BRU, BRY, BRA · ATRA, ATRE, ATRO · RA, RO, RE, RI · GRA, GRO, GRE

    5. Zabawa w skojarzenia.

Rodzice zacznijcie zabawę dla dzieci, mówiąc dowolne słowo, np. „słońce”. Następnie dziecko mówi słowo kojarzące się z tym, co powiedziałaś, np. „gorąco”. Potem ty szukasz skojarzenia do „gorąco”, np. „lato”. I tak na zmianę.

  1. Utrwalamy głoskę [f]. Nazwij wszystkie przedmioty. Wskaż wyraz z głoską [f].

7. Utrwalamy głoskę [k] w nagłosie, śródgłosie i wygłosie:

  • Kawa, koło, kowal, komin, kwadrat
  • Foka, fajka, mleko, kluski, wioska
  • Burak, dzbanek, rak, pilnik, byk

Utrwalamy głoskę [k] w zdaniach.

  • Kukułeczka kuka na wysokim buku.
  • Karolina kupiła kajak.
  • Kamil czyta bajki o koniach.
  • Kotek kruczek goni ptaki.
  • Kolorowe korale leżą na kamyku.
  • Kasia zbiera lalki.
  • Lalka Kamili ma butelkę mleka.
  • Szukamy dzbanka z mlekiem.
  • Kupiłem kajak.

 

Pozdrawiam serdecznie Pani Małgosia

ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 14.05.2020r.TEMAT:”Zabawy z LEGO”

Witajcie dzieciaczki. Dziś kolejna porcja logopedycznych ćwiczeń. W tym tygodniu będziemy ćwiczyć nasze buzie z klockami LEGO. Na pewno je znacie, macie i lubicie. Udanej zabawy- pani Małgosia

Zaczniemy od ćwiczeń oddechowych:

Przygotujcie klocki LEGO (mogą być standardowe lub LEGO DUPLO, a jeśli ktoś nie ma wykorzystujemy inne klocki). Budujemy tor z klocków, na końcu musi być jakaś meta, bramka, ściana, do której mamy dotrzeć. Wykorzystujemy lekką piłeczkę lub  pomponik . Dmuchamy piłeczkę tak, aby pokonała cały tor kilka razy. Spojrzyjcie na zdjęcie, aby zobaczyć jak taki tor może wyglądać.

 

Ćwiczenie oddechowe ze słomką. Przygotowujemy planszę lego i buźki do wycięcia (starsze dzieci wycinają same, a młodsze proszą o pomoc rodziców).

A teraz poćwiczcie swoje buzie z Panią MAGDĄ, aktorką Teatru Itakzagramy

https://www.youtube.com/watch?v=Qoh9GyG32jY&fbclid=IwAR1TIXX0pK9OvyoZLMrjlx0S6-B2q1rFNmTO-Y9iKuNxF0jREleu8pJ9ziA

Czas na ćwiczenia fonacyjne z LEGO:

Wciągamy powietrze nosem, a na wydechu wypowiadamy samogłoskę  „A” jak najdłużej i jednocześnie układamy obok siebie klocki. Ile klocków udało się ułożyć? Zostawiamy ten pociąg z klocków i próbujemy jeszcze raz: wdech nosem, a na wydechu wypowiadamy samogłoskę „A” i układamy klocki. Czy ten pociąg jest dłuższy niż pierwszy?  Spróbuj też wypowiadać inne samogłoski U, I, E, O, Y.

Pora na ruletkę LEGO – „Powiedz jaki to kolor”:

https://wordwall.net/pl/resource/1541662/lego-ruletka-wyrazowa

Posortuj klocki LEGO i drewniane:

https://wordwall.net/pl/resource/1157048/posortuj-klocki

Wyzwanie: „Zakręć kołem i buduj”. Spróbuj wybudować z klocków to, co wylosowało dla ciebie koło

https://wordwall.net/pl/resource/1023399/zabawy/lego-challenge

Karty do ćwiczeń głosek:

GŁOSKA „SZ”

GŁOSKA  „S”

GŁOSKA „K”

.  Ćwiczymy naprzemienność.

  • Układamy klocki naprzemiennie: kolorami np. ( czerwony, zielony, czerwony, zielony…), (czerwony, czerwony, zielony, czerwony, czerwony, zielony…), możemy wykorzystać inne kolory, (duży, mały, duży, mały…), (mały, mały, duży, duży, mały, mały, duży, duży…).
  • Rodzic układa wzór, a dziecko musi ułożyć klocki w taki sam sposób. Wersja trudniejsza rodzic układa wzór (zaczynamy od 3, 4- elementów), dziecko ogląda go, zapamiętuje, rodzic zakrywa wzór, a dziecko układa go.
  • Zadanie specjalne: „Moja extra budowla z klocków LEGO”

A  na koniec specjalna karta pracy:

ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 07.05.2020r.TEMAT:”Wizyta w zoo”

Kochane dzieci, ponieważ wszyscy musimy unikać dużych skupisk ludzi i staramy się nie wychodzić z domu, zachęcam Was dzisiaj do odwiedzenia wirtualnego ZOO. Przy okazji pogimnastykujcie swoje buzie i języki!

Kochane dzieci zapraszamy do zoo

W pierwszej zagrodzie

Kogo my tu mamy

O ! dwa grube hipopotamy

(nabieramy powietrza i wypychamy policzki)

 

Tuż obok w wielkim basenie

Krokodyl znudzony

czeka na jedzenie

(ziewamy i mlaskamy)

 

Trochę dalej na zielonej polanie

Dwa koniki trenują bieganie

(kląskamy językiem układając usta na przemiennie raz wąsko raz szeroko  )

 

Na przeciwko patrzcie

Co się dzieje

Małpka skacze i głośno się śmieje

( uha uha ha , ha, ha na przemian cicho i głośno)

 

Zapraszamy również do terrarium

Są tu ryby i pająki w akwarium

(robimy wargami rybki zamykając je i otwierając)

Uwaga !! po lewej  stronie długi wąż

(ssssssssssssssssssssssss  …………)

Wąż wije i wije się wciąż …

(językiem przesuwamy po podniebieniu, wewnętrznej stronie policzków i zębach)

Teraz drogie dzieci, żegnamy do widzenia

Bo w zoo zbliża się pora karmienia

(robimy kółka dolną szczęką)

 

 

Udanej zabawy

Pozdrawiam- pani Małgosia

ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 23.04.2020r. TEMAT:”Wiosna krasnoludków”

Witam dzieciaczki dzisiaj troszkę poćwiczymy buzię i języki czyli nasz aparat mowy, a przy okazji nasze ciałka – przy piosence o krasnoludku. Do zabawy zaproście wszystkich domowników J Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej zabawy- pani Małgosia

Przebieg zajęć:

    1. Ćwiczenie inhibicyjno- incytacyjne i integracyjne. Dziecko  porusza się słuchając muzyki (np.:„Wiosna” Vivaldi) . Dzieci spróbujcie poruszać się w rytm muzyki.

https://www.youtube.com/watch?v=mFWQgxXM_b8

  1. Bajka logopedyczna. Dzieci posłuchajcie bajki i wykonajcie ćwiczenia artykulacyjne. Rodzice przeczytajcie dziecku bajkę.

Bajka logopedyczna o krasnoludku, który lubił chodzić na ryby

Pewnego  dnia krasnoludek obudził się wcześnie, ziewnął (ziewamy ) i przeciągnął się leniwie. Otworzył szeroko okno (otwieramy buzie szeroko) i popatrzył w górę (języki wyciągamy do góry – do nosa). Krasnoludek popatrzył w jedną stronę (wyciągamy języki do jednego ucha) i zobaczył stado wróbelków (ćwir, ćwir….), popatrzył w drugą stronę ( wyciągamy języki jak najdalej- do ldrugiego ucha) i zobaczył bociana (kle, kle…). Krasnalek od razu pomyślał, że wspaniale będzie wybrać się na ryby. Przygotował  wędkę (wyciągamy jak najdłuższe , proste języki), haczyki (zawijamy język do góry), pudełko z przegródkami na przynętę (dotykamy wszystkich ząbków po kolei czubkiem języka) i składane krzesełko (zwijamy język w rurkę). Tak przygotowany Krasnal powędrował nad jezioro, w którym woda przyjemnie szumiała pod wpływem podmuchów wiatru (szszszsz….). Po drodze zobaczył krokusa (wąchamy), później zobaczył muchę (bzz), i świerszcza(cyk, cyk…). Gdy wreszcie Krasnalek  usiadł nad brzegiem jeziora zarzucił wędkę i czekał (wyciągamy języki na brodę). Złowił wielką rybę, oooooo taką (pokazujemy wielkość ryby sięgając językiem od jednego ucha do drugiego). Ryba ze zdziwioną miną  (wyciągamy wąskie usta do przodu – dzióbek- otwieramy, zamykamy buzię) wskoczyła do wiaderka (chlup). Bardzo z siebie zadowolony Krasnal  wrócił do domu uśmiechając się od ucha do ucha (uśmiechamy się).

  1. Piosenka „Wąską ścieżką przez ogródek”- w trakcie wykonywanie ćwiczeń z zakresu gimnastyki aparatu mowy. Można zaprosić do tańca wszystkich domowników.

https://www.youtube.com/watch?v=TFh2hW0KEmc

  1. Piosenka: Bocian i żaby – dzieci można ilustrować ruchem słowa piosenki. Będzie fajna zabawa.

https://www.youtube.com/watch?v=mPa7cp7t0aE

  1. Przedszkolaki, które utrwalają głoski szumiące (sz, ż, cz, dż) – proszę o powtarzanie wierszyka:

Mała żabka prosi żuka, by kałuży jej poszukał.

Marzy żabka o kałuży, by się wymyć po podróży

To dla żuka żadna sztuka, właśnie też kałuży szukał.

Weszła żabka do kałuży i z radości oczy mruży.

  1. Relaksacja- przy spokojnej muzyce), dzieci leżą spokojnie rodzice robią na plecach masażyki  ilustrując wiersz  „Wiosenne porządki”, po chwili role się zmieniają, dzieci naśladują odgłosy, których wcześniej słuchały. https://www.youtube.com/watch?v=1d-cnOBFyXs

Przerobiony wierszyk „Wiosenne porządki”

Wiosna budzi  się z rana (masujemy całymi dłońmi plecy)

Wychodzi troszeczkę zaspana („idziemy” powoli palcami po plecach)

Zagląda we wszystkie zakątki („idziemy” szybciej i zatrzymujemy się)

Zaczynamy wiosenne porządki

Skoczył wietrzyk zamaszyście (zataczamy koła całą dłonią)

Poodkurzał mchy i liście ( wykonujemy ruchy tak jak byśmy coś strzepywali z ubrania)

Z bocznych dróżek, z polnych ścieżek( „strzepujemy” po bokach po dwa razy)

Powymiatał  brudny śnieżek („strzepujemy” po karku)

Krasnoludki wiadra niosą myją ziemię ranną rosą (masujemy całe plecy dłonią)

A obłoki miękką szmatką (masujemy całe plecy opuszkami palców)

Polerują słońce gładko (masujemy zewnętrzna i wewnętrzną stroną dłoni)

Aż się dziwią wszystkie dzieci (opuszkami palców zataczamy kółeczka)

Że tak w niebie ładnie świeci (opuszkami palców zataczamy kółeczka)

Bocian w górę poszybował (masujemy dziecko od dołu do góry)

Tęczę barwną namalował („malujemy” tęcze)

 

ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 16.04.2020r. TEMAT:”Dżungla”

Serdecznie zapraszam do wykonywania ćwiczeń logopedycznych w domu- pani Małgosia

 

  1. Proponuję przeczytanie dzieciom opowiadania logopedycznego, podczas którego dzieci mogą ćwiczyć język i buzię, czyli swój aparat mowy.

Za morzami, za górami, w gorącej dżungli żyje murzynek Hapo. Mieszka w wysokim szałasie zbudowanym z gałęzi (pokazujemy, jak wysoki jest szałas”- próbujemy sięgnąć językiem do nosa). Każdego ranka przychodzi do niego małpka Pepe. Hapo wspina się na drzewo bananowe (dotykamy czubkiem języka kazdego zęba po kolei), zrywa dla małpki banany (przyklejamy język do podniebienia, następnie odrywamy go głośnym mlasnięciem) i karmi nimi Pepę (wywijamy wargi, naśladując małpę). Sam też zjada banana (poruszamy buzią, jakbyśmy coś jedli) i popija pysznym mlekiem kokosowym (oblizujemy wargi ruchemokrężnym).
Potem Hapo i Pepe idą na spacer. Nad ich głowami skaczą z gałęzi na gałąź inne małpki. Hapo przygląda się ich zabawom, małpki siłują się ze sobą (język ,,siłuje się” z podniebieniem, następnie próbujemy nim wypchnąć dolne zęby). Ziemia drży (wołamy: bum, bum). Przez dżunglę idą wielkie i ciężkie słonie. Mają długie trąby (jak najdalej wysuwamy z buzi długi, wąski język) i potrafią nimi dosięgnąć do wysoko rosnących bananów (dotykamy językiem ostatnich zębów dolnych i górnych). Hapo i Pepe chowają się, gdyż za krzakami czai się tygrys (cofamy język jak najdalej). O, już groźny tygrys odchodzi. Ejże, a dlaczego świat jest teraz w biało-czarne paski? Przez dżunglę przebiega stado zeber  (rysujemy zebrom paski- pocieramy językiem o górne zęby). A cóż to za róg wystaje zza drzewa? (wysuwamy wąski język z buzi). To tylko nosorozec. Hapo dochodzi do rzeki, na brzegu wypoczywa właśnie rodzina antylop. Mama i tata piją wodę (pokazujemy jak zwierzęta piją wodę- wysunięty z buzi język zawijamy do środka i poprawnie połykamy ślinę), a dzieci skaczą na pobliskiej polanie (dotykamy językiem różnych miejsc na podniebieniu). W rzecznym błocie zasypia hipopotam (otwierajac szeroko buzię, głośno ziewamy).

 

Na podstawie: „Języczkowe przygody i inne bajeczki logopedyczne” A.Tońska-Mrowiec

  1. Rodzicu zapytaj dziecko: Jakie zwierzęta spotkał Hapo w dżungli? Może spróbujecie razem narysować te zwierzęta? A może wydrukujecie kolorowanki?
  2.  Quiz wiedzy ,,Jakie to zwierzę ?” – rozwiązywanie zagadek słownych.

Choć przypomina człowieka
Na drzewo chętnie ucieka
Banany zjada łapczywie
I wrzeszczy przeraźliwie (małpa)

Wielkie łapy
Wielka głowa
Wokół głowy grzywa płowa
Kłopot musi mieć prawdziwy
Z uczesanej takiej grzywy (lew)
Jest szary, powolny i wielki
I uszy ma w kształcie wachlarzy,
Ma trąbę i ogon z pędzelkiem
Je dużo i dużo też waży (słoń)

Wśród zwierząt najdłuższą ma szyję
Więc pewno nie często ją myje
Na sierści ma plamy wzorzyste,
Wprost z drzewa zrywa liście soczyste (żyrafa)

  1. Zaśpiewajcie wspólnie piosenkę pt.: „ Dżungla”. Może dzieci pokażą rodzicom jakie ruchy można wykonywać podczas śpiewania, a może rodzice wymyślą jakimi ruchami można zilustrować słowa piosenki?
    https://www.youtube.com/watch?v=Z-6pS3hwSLg

„Dżungla, dżungla, taka wielka dżungla ( rozkładamy ręce na boki)
Poplątane zwoje dzikich lian ( pokazujemy od góry w dół kręcone liany)
Raz, dwa, trzy ( trzy klaśnięcia w dłonie).
Mieszka sobie w bambusowej chatce ( daszek chatki składamy z dłoni)
Ambo Sambo dżungli wielki pan ( stukamy się piąstkami po klatce).
Raz, dwa, trzy ( trzy klaśnięcia w dłonie).
Ref:
Strusie mu się w pas kłaniają ( z ręki do łokcia robimy szyję i dziób strusia, kłaniamy się nim)
Małpy na gitarze grają ( udajemy granie)
Ambo tu, Ambo tam, Ambo tu i tam( pokazujemy raz w prawo ręką raz w lewo2x)
II
Ambo Sambo ( ręce oparte na biodrach)
Doskonale znam go ( wskazujemy na siebie)
Węża się nie boi ( pokazujemy ruch pełzania przez węza ręką)
Ani lwa ( dłonie z rozpostartymi palcami i straszymy „ła,ła”)
Dla swych dzikich, leśnych ulubieńców ( ręce do łokcia złożone jedna na drugą i udajemy, że w prawej coś trzymamy)
zawsze coś pysznego w dłoni ma. Raz, dwa, trzy.” ( trzy klaśnięcia w dłonie)

  1. ,,Skojarzenia’’- stosowanie określeń – starsze dzieci mogą powiedzieć kiedy te powiedzenia się stosuje i co one znaczą, młodszym dzieciom warto wytłumaczyć.
    Odważny jak /lew/
    Chytry jak /lis/
    Powolny jak /żółw/
    Dumny jak /paw/
  2. Jeśli macie w domu piórka to proponuję ćwiczenie oddechowe – „piórka papugi”. Dmuchajcie na piórka, pamiętajcie jednak, że ramiona podczas wdechu powinny pozostać na swoim miejscu. Brzuszki napełniają się powietrzem, na chwilę zatrzymajcie powietrze w brzuchu, zróbcie dzióbek z buzi i …..dmuchajcie
  3. Zabawa słuchowa

Bawimy się, że żyrafa to łakomczuch. Wiemy, że zjada liście z drzew, ale dla zabawy możemy powymyślać, że zjada różne przysmaki na głoski [c] oraz [cz]. Pobawcie się, że dziecko wymyśla co żyrafa mogła zjeść na [c], a rodzic niech wymyśli co żyrafa zjadła na [cz] (lub odwrotnie). Przykłady: cukierki, cebula, cytryna, cynamon, czekolada, czosnek, czereśnie. (Możecie się też umówić na inne głoski i inne zwierzęta)

Udanej zabawy!

 

 

 ZABAWY Z LOGOPEDIĄ 03.04.2020r. TEMAT:”Bajki artykulacyjne”

Przedstawiam Państwu kolejną serię bajek logopedycznych, które pomogą dzieciom na prawidłową artykulację wypowiadanych głosek.

Pozdrawiam serdecznie- pani Małgosia

„Indianie’’

Indianie wyruszają ze swojej wioski na polowanie. Żegnają się ze swoimi dziećmi (cmokając całujemy  palce  prawej  ręki)  i żonami (cmokając  całujemy  palce  lewej  ręki). Wsiadają na swoje konie i jadą (naśladujemy  językiem  tętent  koński, zmieniając brzmienie przez inny układ warg) przez most  (usta  jak  do  ,,u’’  i  kląskanie), a potem przez prerię (usta jak do ,,i’’ i kląskanie). Konie zmęczyły się  (parskanie)  i dają znak, że chcą pić:  ihaha, ihaha, ihaha. Indianie zatrzymują swoje konie:  prrr… prrr … prrr… Konie  piją (ruchy  języka  z  dołu  do  góry,  naśladujące  picie  zwierzęcia). Nagle Indianie ujrzeli zwierzynę i strzelili z łuku. Zbliżała się noc, więc musieli rozpalić ognisko. Nie mieli zapałek. Zaczęli od małej iskierki i musieli mocno dmuchać, żeby ognisko się rozpaliło (dmuchanie  w  złączone  ręce). Upiekli na ogniu zwierzynę i zrobili sobie ucztę (mlaskanie  i  oblizywanie  szeroko  otwartych  ust). Po pewnym czasie zachciało im się spać  (ziewanie) i zasnęli (chrapanie). Rano Indianie zwołali rozbiegane konie :  a-e-o, y-u-i   (przeciągamy  samogłoski). Wsiedli na nie i pojechali przez prerię (usta jak do ,,i’’, kląskanie ), a potem  przez most (usta jak do ,,u’’ i kląskanie ). Wrócili do wioski i witają się ze swoimi dziećmi (cmokając całujemy palce prawej ręki ) i żonami (cmokając całujemy palce lewej ręki ).

 

„Dzień dobry misiu”

Dzisiaj twój język będzie małym misiem, a buzia jego domkiem. Miś obudził się wcześnie rano – poprzeciągał się, poziewał (szerokie ziewnięcie). Zrobił poranną gimnastykę – kilka podskoków (unoszenie języka na górny wałek dziąsłowy), kilka wymachów rąk (wypychanie językiem policzków) i pięć okrążeń (w prawo i w lewo) wokół stołu (ruchy okrężne języka w przedsionku jamy ustnej, usta zamknięte). Umył ząbki (oblizywanie czubkiem języka górnych i dolnych  zębów po wewnętrznej stronie przy zamkniętych i otwartych  ustach). Postanowił policzyć swoje ząbki (dotykanie czubkiem języka każdego zęba na dole i górze). Nagle poczuł wielki głód i usłyszał jak mu burczy w brzuchu (wibrowanie wargami bbb,bbb).To znak, że pora na śniadanie i pyszny miodek ( oblizywanie warg).

 

„Miś idzie na spacer”

Dzisiaj wasze języczki będą misiem Uszatkiem, a wasza buzia jego domkiem.
Miś obudził się wcześnie rano – przeciągnął się i trochę poziewał. Zrobił
poranną gimnastykę – kilka podskoków (unoszenie języka na górny wałek dziąsłowy
przy szeroko otwartych ustach), troszkę pobiegał (wypychanie językiem
policzków). Na śniadanie zjadł słodki miód (oblizywanie warg). Potem umył ząbki
(oblizywanie językiem górnych zębów po wewnętrznej stronie przy zamkniętych, a
następnie otwartych ustach).Wyjrzał przez okno (wysuwanie szerokiego języka na
zewnątrz jamy ustnej). Zobaczył Zosię i Jacka. Przesłał im całuski (cmokanie
ustami – naśladowanie posyłania całusków). Dzieci zaprosiły go na spacer
do lasu.

 

Zobacz także:

Grupa III ARCHIWUM

Grupa III ARCHIWUM

PIĄTEK 29.05.2020r. TEMAT:”Zielnik” Dzień dobry dzieci. Dzisiaj będziecie robić zielnik poprosimy o zdjęcia. Życzymy owocnych prac...

Opublikowano

Metody pracy

Stawiamy na efektywne i nowatorskie metody pracy z Twoim Dzieckiem są wśród nich: Metoda wczesnej nauki czytania Glena Domana Metoda odimiennej...

Opublikowano
Grupa IV ARCHIWUM

Grupa IV ARCHIWUM

PIĄTEK 29.05.2020r. TEMAT: „Moja rodzina mnie kocha” Witajcie dzieciaczki. Dzisiaj pobawicie się z domownikami na dworze mamy...

Opublikowano

Praca w domu – ARCHIWUM

Grupa I ARCHIWUM Grupa II ARCHIWUM Grupa III ARCHIWUM Grupa IV ARCHIWUM Grupa V ARCHIWUM Grupa VI ARCHIWUM Grupa VII ARCHIWUM Zajęcia dodatkowe...

Opublikowano